• وبلاگ : رشادت
  • يادداشت : فراماسونري و شيطان پرستي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمد 


    با سلام ميشه بيشتر راجع به کاباليست هايي که به موسي (ع) گرويدند بگيد؟ اونا از چه آينده اي خبر داشتن که با حضرت موسي از رود نيل رد شدن؟

    مگر اگه اونا تو خود مصر ميموندن چه اتفاقي واسشون ميافتاد؟ اونا اگه از آينده خبر داشتن که نميرفتن تو بيابون آواره شن ،تو خود مصر ميموندن خوب ؟!!!

    سوال اصلي اينه که بعد از مرگ فرعون،درمصر چه اتفاقي قرارا بوده بيفته که اونا رفتن رو به موندن ترجيح دادن؟

    در ضمن تو خود قرآن ميگه ما بني اسرائيل رو از نيل رد کرديم، و هيچ همراهي براي اونا مشخص نميکنه. لطفا سند معرفي کنين .ممنون ميشم.

    پاسخ

    سلام/ قبل از تولد حضرت موسي (ع) همونطور كه مي دونيد ، عده اي به فرعون از ظهور فردي براي نابودي حكومتش خبر دادن . فرعون هم دستور به قتل عام نوزادان پسر داد و ... ( ادامه رو مي دونيد ) . فرعون از كجا از ظهور موسي مطلع شده بود ؟ گروه مخفيانه ي كابالا كه از ساحران و جادوگران بودند و در فضاي سحر و دوستي با جنيان و شياطين كار مي كردن اين اطلاعات رو به فرعون داده بودند . خب حالا مي دونيم پس از بزرگ شدن موسي و نبوت او عده اي از بني اسرائيل به موسي ايمان آوردند و زمان اقدام نيروهاي فرعون براي دستگيري موسي و همراهانش براي فرار از مصر با موسي همراه شدند كه به گذشتن از نيل منجر شد . عده ي ديگري كه با موسي همراه شدند همين گروه كابالا بود . چرا كه اونا به كمك همين نيرو هايي كه داشتن نابودي فرعون و فرو ريختن حكومتش رو پيش بيني كردن و براي رهايي از مرگ با ظاهرا به موسي ايمان آوردند و با اون همراه شدند . (كابالا ريشه فراماسونري است ) . / براي اطلاعات بيشتر بد نيست به سايت وعد الصادق سري بزني واقعا مطالب جالب توجهي داره . / موفق و پيروز باشي ...
    + جمال 
    احسنت خيلي زيبا بود